Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

Zajimave...diky..ja jsem predtim na Vase blogy nenarazil, ale ted je budu vyhledavat.

A ted jedna perlicka: nekdy v 1976-77 jsem cestoval s jednou skupinou na UFO konferenci v Chicago, kde byl jako hlavni recnik prof. Hynek, byl u toho i obed a shodou okolnosti jsem sedel hned naproti nemu, trochu jsem vedel o jeho puvodu a trochu jsme se bavili i cesky; on me rekl, ze dela poradce pro film 'Close Encounters of the Third KInd' a kdyz jsem pak ten film videl, tak jsem ho v nem poznal, sel v cele skupiny vedcu k prave pristalemu UFO.

0 0
možnosti
DT

R^ Mám ráda váš (jiný) blog a pravidelně si tam chodím číst, co je nového v kosmonautice. Je prima, že jste zpátky i na idnes. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Vítejte opět na blogu. Ozval jste se po dlouhé době. Dříve jsem Vaše informativní a fundované články rád četl.

Přeji Vám mnoho zábavy a úspěchů ve Vašem dalším blogování.

1 0
možnosti
Foto

Musíme pouze doufat, že jednoho krásného dne ještě budou k nalezení Armstrongovy stopy, jak šlapal po Měsíci a tvrdil u toho, že jde o malý krok pro člověka, abychom bezpečně tak zjistili, že tam vskutku něco vyšlapal pro lidstvo. Nikoliv pouze další mediální bublinu.

0 0
možnosti
WW

LRO nafotil stopy po činnosti astronautů z misí 12,14 a 17 v HD rozlišení. Se zájmem o Měsíc se jistě dostane i na 11. - závisí to na vhodné orbitě a perifokusu.

Na snímcích lze rozeznat i nové krátery, které překrývají stopy, takže sedí i datovaní - to je prevence proti další konspiraci, která se vynoří následně po zničení hollywoodské konspirace (což se už stalo), aby se nemuselo čelit dalšímu nesmyslu o dodatečném vyrobení stop nějakou tajnou současnou misí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 556
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1051x
Důchodce z České Třebové, jehož dlouholetým koníčkem je kosmonautika a zejména její historie a historie souvisejících oborů (raketová technika, astronomie, astrobiologie). Ale sleduje i dění současné kosmonautiky - viz http://novinkykosmonautiky.blogspot.com/